אטרקציות למשפחות באזור המרכז30/04/2017

אטרקציות למשפחות באזור המרכז
אזור המרכז מציע מגוון עצום של אטרקציות למשפחות עם ילדים. חלק מהן מתאימות לימים חמים, ולחלק אפשר לברוח כשגשום בקר. כולן מציעות חוויה נהדרת ואפשר לשלב אותן במהלך החופשה. מתכננים לבלות כמה ימים עם הילדים במרכז? מחפשים אטרקציות למשפחות? אם כן, הנה סקירה קצרה על כמה מהן, שבוודאי לא תרצו לפספס:

1. היכל הקרח בחולון – הפעילות הנפלאה הזו מושלמת למשפחות עם ילדים ואפשר לשלב אותה במהלך החופשה באזור המרכז ובכל עונה. היכל הקרח בחולון מציע משטח החלקה לקרח וגם אטרקציות נוספות שאפשר ליהנות מהן בזמן השהייה במקום. אין צורך בניסיון מוקדם או ביכולות פיזיולוגיות מסוימות. כל אחד יכול להתנסות בחוויית ההחלקה עצמה וליהנות ממנה בהתאם לקצב האישי שלו וליכולותיו.

2. גן החיות התנכ"י – הוא נחשבת לאחת האטרקציות האהובות ביותר על משפחות באזור המרכז. אטרקציה שמתאימה לטווח רחב מאד של גילאים וכזו שאפשר לשלב במסגרת חופשה קצרה או ארוכה או אפילו ביקור של יום אחד במרכז. גן החיות התנכ"י ממוקם דרומית מערבית לירושלים והוא כולל שטח של 250 דונם. יש בו אגם, מפלים וגם בריכות, משטחי דשא וכמובן המוני בעלי חיים ממינים שונים. אפשר לפגוש בו עופות, זוחלים, יונקים, חרקים, דו חיים וגם רכיכות. זוהי הזדמנות לפגוש מקרוב בעלי חיים שלא ניתן לראות במקומות אחרים וגם ללמוד עליהם לא מעט.

3. המימדיון – פארק המים הענק הזה מושך אליו מבקרים רבים וכמובן גם המוני משפחות עם ילדים. הוא נמצא במתחם גני יהושע והוא כולל שטח של 100 דונם, שבו מדשאות ירוקות, פינות ישיבה, שטחים מוצלים ושפע של מתקנים שונים. כמו למשל: בריכות שחייה הבנויות בצורות שונות, מגלשות מים שבחלקן מאתגרות, מסלול מהיר לאבובים, בריכות גלים, בריכות לפעוטות ולילדים, בריכת הרפתקאות ועוד ועוד. יש במתחם עצמו גם מתקני ספורט שונים כמו מגרש כדורעף חופים, מגרש כדורסל ועוד וגם פעילויות וצוות בידור שדואג להעסיק את הילדים.

וילות במרכז

4. סופרלנד – באמצע חולות ראשון לציון נמצא לו פארק שעשועים נהדר שמתאים לבילוי לכל הגילאים. הוא פרוש על פני שטח של 80 דונם ומציע מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות שונות. בפארק אפשר למצוא מקומות נהדרים לפיקניק ושלל של מתקנים כמו קרוסלות, גלגל ענק, מכוניות מתנגשות, ספינת פיראטים, בנג'י והפתעות נוספות. יש בפארק גם ביתני הגרלות, חנות מזכרות, במת מופעים גדולה ולא מעט מזנונים.

5. מיני ישראל – הנה הזדמנות לראות מקרוב אתרים ידועים ומקומות נחשבים בישראל, כשכולם במקום אחד. מיני ישראל הוא אטרקציה נהדרת, שמתאימה למשפחות עם ילדים, אטרקציה מיוחדת מסוגה. במקום ישנם לא מעט מבנים מיניאטורים, המספרים את סיפורה של ישראל כולה. מעבר לכך מוצעות גם פעילויות לכל המשפחה והפעלות רבות בחגים.

6. סגווי בירושלים – ולמשפחות שמתכננות גם ביקור בירושלים, מומלץ לנסות את הסגווי. זוהי חוויה נפלאה, שמתאימה לילדים בוגרים יותר ולהוריהם והזדמנות לראות את ירושלים מזווית קצת אחרת. הסיורים בסגווי בירושלים מוצעים על ידי חברות, המתמחות בכך, והם כוללים נסיעה בסמוך לאתרים מוכרים בעיר.

חשוב לדעת
מכיוון שמדובר באטרקציות מבוקשות מאד לרוב, מומלץ להזמין מקומות מראש (אפשר לעשות זאת דרך אתר האטרקציה עצמה בדרך כלל או בטלפון). כדאי גם לבדוק מה צפויים להיות תנאי מזג האוויר באותם ימים ובהתאם להחליט אילו אטרקציות משלבים. במידה ומגיעים עם קטנטנים, יש לוודא שהאטרקציות וההפעלות באותו אתר אכן מתאימות לגילם. במידה ולא, כדאי לחפש יעד אחר, מתאים יותר.